30 grudnia 2012

Dzień dobry!

Chyba powracam do Essence Gallery. Nie wiem jak długo ten kaprys potrwa, ale miejmy nadzieję, że jak najdłużej. Z poprzednio złożonych zamówień nie wykonam żadnego, niestety. W ogóle, poprzednie posty zostały obrócone w wersje robocze, bo wszystko zamierzam zacząć od nowa. W następnej notce na pewno coś się pojawi, ale nie wiem co i nie wiem też kiedy pojawi się ta notka. Tymczasem dobranoc oraz miłej zabawy sylwestrowej. Ja i tak spędzam go w domu oglądając jakiś horror.


7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze powrót się uda :) Szablon śliczny jest główny, co wskazuje na to, że inny prace też takie będą :) W każdym razie - trzymam za Ciebie kciuki :)
    Swoją drogą zazdroszczę Ci tego Sylwestra z horrorami. Mam kompletnego lenia, najchętniej też bym została w dom.
    Pozdrawiam ciepło i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to tylko ponaklejane na siebie tekstury i kilka zdjęć, nic niezwykłego. Nie sądziłam, że komuś się spodoba ^.^. Co do Sylwestra, to ja chciałabym się z kimś spotkać, ale niektórzy mają już plany, więc olałam to i postanowiłam zostać w domu :P.
      Również pozdrawiam i weny życzę, bo przyda się ona każdemu szabloniarzowi :3.

      Usuń
  2. Trzymam oczywiście za ciebie kciuki, bo szablon główny jest piękny i jeżeli te w notkach będą podobne - klękajcie narody! W każdym razie szczęśliwego Nowego Roku, dużo weny oraz zapału życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. A dzień dobry. Tak sobie szperałam po katalogu i nagle natrafiłam na to. Trochę mnie wcięło, nie powiem. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego bloga, fajnie że prowadzisz coś takiego, ale w mojej małej głowie rodzi się pytanie: Czy chcesz od nas odejść? Albo czy dasz radę prowadzić tego bloga i uczestniczyć w LOG? Bardzo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zamierzam odejść, a nawet o tym nie myślałam. Ten blog już dawno został stworzony, zanim nawet dołączyłam do logu, tyle że poprzednie notki zostały zapisane jako szkic i wszystko zaczynam od początku. I dam radę prowadzić zarówno ten blog jak i uczestniczyć razem z Wami w tworzeniu logu. Właśnie męczę się nad szablonami z kolejki na logu, trudno znaleźć odpowiadające zdjęcia i koncepcję szablonu, dlatego szperam po blogach i szukam inspiracji. Mam nadzieję, że w ten weekend wszystko oddam, a później chyba zablokuję na jakiś czas wykonywanie zamówień i będę robić darmówki... Ale to trochę później.

      Usuń
  4. Cześć. Przeniosłam się jednak na Blogspot i całkiem wygodnie tutaj macie. Chyba zadomowię tutaj na dłużej. Dodaję Cię do linków. ; )

    Pozdrawiam.

    /pomocna-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. [Spam] Szabloniarnie powstają po to, aby pomóc nam w wizualizacji bloga, często sami nie potrafimy sobie poradzić z grafiką, więc prosimy o pomoc. Ocenialnie natomiast naprowadzić nas mają do polepszenia swojego bloga i podpowiedzieć, co zmienić, aby było lepiej. Blogi prywatne mają różną tematykę, ale to samo na celu - umilić nam czas, na czytaniu bądź możliwości zobaczenia zdjęć, czy innych tego typu rzeczy. Jednak spisy i katalogi służą nam najbardziej, gdyż to one łączą w sobie wszystkie te strony i umożliwiają łatwiejszy dostęp do nich.
    Tak więc dołącz... Serdecznie zapraszam na nowo powstały spis blogów: www.kidzuita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy